Sunday, November 14, 2010

dulu dan sekarang....

Dulu-dulu ada lah sek0r makhluk ni…

Aku takut giler k0t kat dia…

Dia muncul je mesti aku lari apatah lagi kalau dia menghampiri….

Tapi sekarang, masa telah mengubah segalanya….

Makhluk yang dulu aku takut, aku dah tak takut lagi sekarang….

Dia muncul depan aku pun aku tetap buat cool…

Takde r nak lari cam dulu lagi….

Aku dah makin berani sekarang…

Dia pulak kadang-kadang lari bila tengok aku….

Tapi kadang-kadang dia buat b0doh jer….

Aku pun naik heran bile tengok dia camtu….

mmmmm….ntah lah….

Sebenarnya aku nak cakap manusia ni cepat berubah…..

Ada yang berubah dari jahat kepada baik, ada yang berubah dari baik kepada jahat….

Yang dari jahat kepada baik tu baguslah tapi yang sebaliknya tu????

Aku pun tak tahu aku tergolong dalam golongan mana….

Mintak2 ar dari golongan yang jahat kepada baik tu….

Aku tak nak tanggung dosa banyak2…..

Takut susah nak mati nanti….

Di padang masyar pun aku tak nak terima buku amalan dengan tangan kiri….

Aku nak terima dengan tangan kanan….

Aku takut…takut dengan dosa yang selalu mengikuti aku…..

No comments: