Saturday, August 20, 2011

beginning of da dayy....so hard...

"TODAY
this is the beginning of a New Day.
God has given me this day to use as i will.
i can waste it 
or grow in its light
and be of service to others.
BUT
what i do with this day is important 
because i have exchanged a day of my life for it.
when tomorrow comes,
today will be gone forever.
i hope i will not regret the price i paid for it...."



hampir 3 tahun aku di sini....
dan sekarang aku baru betul2 berfikir kenapa aku di sini...
untuk berpatah balik, mungkin tidak....
untuk teruskan, aku takut...
doakan semoga aku berjaya....

2 comments:

Outsiderz said...

normal untuk merasa takut..
adanya rasa,ada usaha nanti..i/Allah

sekrang aku rasa kau sudah faham bukan?
kenapa "aku tidak mahu berada disini"
sungguh2 tidak mahu..

ianya bukan hanya pasal kita,ianya sejagat..dan sejagat itu luas

btw..best of luck
jaga diri kau dduk tempat orang

homosapien said...

makin hari makin berat ni...haih...
hanya ALLAH saja yang tau dan dengan ALLAH juga minta permudahkan....