Friday, February 4, 2011

mulut orang....

"just be urself"...'
tajuk entry aku sebelum entry ni...
yaaa...just be urself...
aku tak suka orang hipokrit!!

semalam aku cakap-cakap ngan kawan aku...
dia kata dia nak berubah jadi baik....
niat dah ada, so slow-slow lah berubah...
tapi dia takut pada mulut orang...

mulut orang ni takkan dapat tutup oleh orang lain....
serious aku cakap...
memang takleh nak tutup...
biar je dorang nak kata apa....
penat dorang mengata, berhenti lah nanti....

aku dengan diri aku...
apa orang nak kata, "ada aku kisah ke?"...
ye, mulut orang!!
aku dah muak dengan panggilan yang tak berapa nak manis tu untuk aku...
dan sekarang aku terima....
ko nak kata apa pun kata lah...
aku dah sediakan baju perisai dan baju kalis peluru di tubuh....
korang jangan risau...
mungkin tidak lut dengan kata-kata tu but dont pass da limit...
padah akan menanti....


2 comments:

ema said...

"ade ak kesah"
"oh,sikit pown i x kesah"
......

mula2 dulu,semua ape yg orang kata amek kesah kowt... n mmbiarkan diri terasa pedih tok kata2 itu....

n then,4 what mau biarkn hati sakit to smthing yg x berbloi tok kita tanggung sakit kan....

bio lah demo2 tue mau cakap gapo2..
"ade aku kesah"

wahaha...miera-san...chaiyok

homosapien said...

btol2..kita yg tanggung sakit tp yg spatutnya tanggung blh hepy plak..
xptt btol kn..hehe

nway..cayang u lebih lah...mmmuuuaaahhh