Tuesday, November 29, 2011

dulu dan kini sangat berbeza.....


Medium untuk aku luahkan rasa ialah bercerita…..
Jadi….
Cerita aku, masalah aku, pengalaman aku…..
Aku banyak kongsikan bersama kawan….

Terima kasih pada yang ikhlas mendengar….
Terima kasih pada yang terpaksa mendengar….
Terima kasih juga pada yang buat-buat dengar sebab konon nak jaga hati aku….

Pada yang terpaksa mendengar dan yang buat-buat dengar…..
…….Maaf…..

Aku harap kau bagi hint untuk aku faham yang kau memang tak suka mendengar….
Aku bukan tuhan untuk tahu segala apa….
Pada yang dah bagi hint, thanks….
Senang untuk aku tidak bazirkan air liur…..



Bagi aku…..
Kau datanglah mahu bercerita apa pun….
insyaALLAH aku dengar….
Tolong dengar setakat aku mampu dan tolong zahir juga setakat aku mampu…..
Itu mungkin medium untuk kau luahkan rasa juga….
Aku bukan manusia kejam…..

3 comments:

ema said...

awak kejam...
x penah call saya...
saya nak terasa hati la geney...

homosapien said...

awak pun tak pernah call saya....
saya nak merajuk jugak lah giniey....

homosapien said...
This comment has been removed by the author.