Tuesday, November 22, 2011

makan dalam.....

2 bulan lalu.....
purposely aku pergi jumpa kawan aku yang hampir 4 tahun aku tak jumpa...
perbualan yang hanya 10 minit beri aku banyak impact...


cakap-cakap-cakap
tiba-tiba.....

dia: kau tak pernah berubah kan....
aku: (sengih sumbing)....ye...
dia: aku tengok a***i, f*, semua dah jadi feminin jadi perempuan...kau bila lagi??
aku: (tengok kereta yang lalu lalang).... kau tunggu lah aku kahwin nanti...(sambil sengih lagi)
dia: ok..aku tunggu...ubah perangai kau sekali yer....



benda tu terngiang-ngiang birai cuping telinga aku untuk 2-3 jam selepas...
dan kadang-kadang datang tiba-tiba....

bila kau tanya aku bila aku akan berubah....
aku memang tak boleh jawab sebab aku tahu aku tak pernah berubah even 4 tahun kau tak jumpa aku dan aku tak jumpa kau.....
mungkin ada tapi cuma kecil...tak nampak di mata....

aku akan cuba untuk jadi seorang perempuan yang memang perempuan....
cuma masa nya aku tak tahu....
bila aku dah bersedia, aku akan show off pada kau teman.....

2 comments:

aishah abu bakar said...

miraaaa :)

homosapien said...

ye sayang....
miss u like crazy lorrr....