Sunday, April 3, 2011

abah...

semalam aku tengok cerita 'semerah cinta stileto' tuk kali ke-2...

buka je cerita tu nampak permandangan KL (semenanjung)...
tiba2 aku rasa nak melompat...
aku pun bayang aku ada kat semenanjung...
tengah hirup udara sana....
terus rasa sesak hirup udara sabah...

tengah2 hirup udara semenanjung, tiba2 kepala kene ketuk...
cisssss.....
aku berkhayal....

hari ni aku rasa nak makan udang harimau yang besar...
petang tadi terus tanya mak kalau beli udang tu, dia nak masak ke tak untuk aku...
aku kata nak beli 4 ekor je sebab memang dia dah pack 4 ekor...
tiba2 ayah aku cakap tak cukup...
lepas tu duk bincang dengan ayah aku nak masak apa..

 "satu kita bakar" -aku
 "lepas tu kita gulai satu" -abah
 "kita goreng gak" -abah
 "habis lagi satu kita nak buat apa?" - aku
 "eh tak cukup tu. belilah 10" - abah

lepas tu aku pelik....sape yang nak makan sebenanya ni? sapa yang semangat?



note:
aku tak tahu ni post ke berapa yang aku cakap aku nak balik...
lagi sekali aku nak tulis "AKU NAK BALIK RUMAH SANGAT2"
moga lulus semua exam sem 2 ni...amin...

No comments: