Saturday, April 23, 2011

aku di SKKD....

aku start sekolah rendah masa tahun 1997....
kira budak baik jugak lah masa sekolah dulu...
tapi baik2 pun pernah gak kene lempang ngan ustazah..hahaha..

setiap kali mak ayah kene pergi sain buku record prestasi tu mesti dorang balik cakap 
"cikgu mira kata mira senyap kat sekolah"...
opppsss...senyap tang mana tu...
pastu mula lah mak ayah aku tak percaya yang aku ni sebenarnya pendiam...(",)

yang aku hairan tambah pelik nya, bukan mak ayah aku je tak percaya yang aku pendiam...
tapi kawan2 aku pun tak percaya...
apa kehenye...

pernah gak aku ponteng kelas masa sekolah rendah sebab asyik lepak dalam bilik SPBT jer..
last2 tengok kelas da start lama..so aku pun tak masuk kelas..hehehe

yang paling aku suka masa sekolah rendah...
tiap2 tahun aku dapat hadiah masa penyampaian hadiah akhir tahun tu...
tak pernah miss kot...
suke2...tapi bila da naik sekolah menengah, haremmm nak dapat hadiah...


note:
mood study melayang ntah ke mana....sabo jelah~~
nak mengamuk pun ada gak...ish2

arrrgggghhhh!!!!

No comments: