Friday, January 7, 2011

aku bercakap pasal rasa!!

kadang-kadang rasa tu datang tanpa sempat dihalang...
dan kadang-kadang tak sempat diundang....
datang dan pergi sesuka hati (macam lirik lagu r pulak)....
kadang-kadang ok...
kadang-kadang tak...
bukan bipolar disorder ok....
cuma mood disorder....

kurang kawalan.....
nahas menimpa....
aku pernah tampar orang masa sekolah dulu...
involuntary action nama dia....
lama jugak r tak bertegur sapa lepas tu...
so, behave urself kalu nak cakap dengan aku ok...
aku ok jer kalu kene cara...

sekali aku benci....
susah untuk aku kembali....
sekali aku hilang percaya...
jarang untuk aku berpatah semula...

note:
aku fail stress management semenjak dua tiga menjak nie. sorry pada yang terasa dengan aku tyme aku emo. aku bukan sengaja!!

sekadar hiasan!!



No comments: