Sunday, January 23, 2011

sakit belakang makin menjadi-jadi!

kadang-kadang apa yang aku zahirkan tak sama dengan apa yang aku fikirkan...
kadang-kadang apa yang aku katakan tak sama dengan apa yang sebenarnya ingin dikatakan...
kadang-kadang apa yang aku zahirkan memang telus dari dalam...

aku memang suka bermain dengan perkataan 'kadang-kadang' dan jangan sesekali cuba pertikaikan...
aku memang diri aku dan aku sedang cuba berada dalam kasut orang lain...
kalau aku buat tak hirau akan dikau bukan bermakna aku tak hirau selamanya..
aku akan cuba untuk hirau...
tapi ia memakan masa...dan jangan tanya kenapa...
aku perlukan masa untuk bersedia segalanya...
aku anggap ia seperti persediaan untuk ke medan juang...


notes:
1) aku merepek + rempeyek!!haha
2) aku sedang rindu rumah!
3) pada kawan aku yang memang baca blog ni...aku tak bermaksud apa-apa semalam cuma fail lagi dalam mengawal emosi..sorry for that!
4) aku punya instinct yang kuat mengatakan aku akan fail lagi for this modul dan aku harap instinct aku salah..i pray for that..


No comments: