Friday, January 14, 2011

masa itu selalu ada..kita kejar dia atau dia tinggal kita...

perbualan di bawah antara aku dan dia di ruangan komen facebook..

komen sebelum2 ni biarlah menjadi history...
aku: ni nama baloh manja..hak3..mu nk join jgk ke gaduh2 manja nie??

dia: msti r..mne bleh klu ad baloh2 xajop ktua gangster..kih33

aku: hak3..xingt mu ktua genster..nk wak gane..ktua xcontact dh konco leni..jmpa konco lain dh kn..lupa k konco lama..

dia: hahaha..byok r..ktua observe dr jauh..tgok prkmbangan anok2 buah..kih33

aku: stalker rupenye ketua nie..hak3

dia: hahaha..biasa bro..ekgi kco plok konsentrasi nk wat kejahatan..haahah

aku: hahaha...bawak2 lah bertaubat..umo 21 dh kn..dh2 lah tu wak kejahatan..hahahaha

dia: haahha..mmg tu lah yg sbnornye..ak nk bersara r plok..mu la amek tahta ak ni..huhu

aku: aku lama dh ltak jwatan..xlarat r tua2 ni..hak3..sekarang masa tuk 'bertukar' (mcm power ranger r plok) jd baik..bab kata hlovate dr tepi jalan ke sujud menghadap tuhan...

dia; dh klu gtu,klab gangster xdop ketua dos..kna bubar r klu gtu..huhu

aku: btol2..kelab genster akan jd kenangan je sbb sume ganster2 kene brubah blaka jd baik..huhu         

aku gelak sorang2..teringat kisah silam yang tak pernah padam..hak3

quote of the day:-

A man who has never gone to school may steal from a freight car; but if he has a university education, he may steal the whole railroad.
Theodore Roosevelt

 

No comments: