Sunday, January 2, 2011

sambungan dari entry sebelum nie....

aku dah pergi tanya sendiri tuan punya badan.....
dan aku tanya direct..tanpa beralas...malas nak alas..huhu


aku: kau pergi countdown ke baru ni?
dia: pergi KK..(macam tak jawab soalan pun ada gak)..
aku: pergi countdown? (tuk kali ke-2)..
dia: hehe..a'ah..tapi ada sebab lain pergi sana..(cepat2 dia sambung)
aku: (rahang hampir jatuh tapi diangkat kembali)..
dia: pergi tengok bunga api jer..tak tengok konsert...
aku: (muka blur..tak tahu nak kata apa and then buat2 tanya pasal sambutan dan apa tujuan dia ke sana)..

aku sangat terkejut dan bila fikir tujuan dia ke sana macam baik jugak..TAPI......
entahlah...no comment..sekurang-kurangnya aku tau sebab sebenar tapi macam agak tidak manis bagiku...
bagimu?? terserah.....


No comments: