Saturday, January 8, 2011

emo!!!

apa yang dilihat diluar takkan sama dengan yang didalam (oh, statement maut)...

tiba-tiba aku sakit rumah hari ni (home sick)...huk3..terasa macam nak melayang je balik rumah...aku sendiri pun tak berapa nak faham kenapa...nak kata lama tak balik, baru je lagi terbang ke borneo nie...tapi yang pasti aku rindu parents aku (^_^)..last-last bilik k.ema gak jadi tempat lepak tyme mood swing...thanks k.ema et al (trmasuk romate)...kredit to u sebab ada bilik yang boleh kembalikan mood saya...hehe..

sekarang mood disorder beransur disappear..hik3..suka2..saya nak study neuro..lepas cakap dengan ayah ngan solat tadi..aku makin pulih lepas seharian mood swing...

petang tadi nampak aiskrim kt fb...o0oh..meleleh-leleh rasa air liur..NAK AISKRIM!!!
malas lebih berkuasa sebab malas nak turun pergi beli kat cafe walaupun aiskrim yang diidam takde kat cafe...
habis air liur nie duk telan sebab nak aiskrim...at last dapat gak makan aiskrim sebab romate sanggup nak teman turun pergi cafe...yeeeeeeeeeeeee!!!!!!
dapat makan aiskrim akhirnya...hehe

my luvly parents..miss them..


oh.sangat rindu rumah...
eskrem yang diidamkan..nyum2
last2 dapat makan eskrem drumstick jer....tapi it's OK..(^___^)

No comments: