Thursday, January 20, 2011

sepetang!!

habis je satu beban -->debate....
terus aku keluar berpoya-poya dengan faten...
dan entry ni dah lambat 2 hari untuk aku postkan...
banyak benda yang menghalang aku dari terus menekan keyboard ni...
ohh.. 
amat busy hidup ini...
dan lagi 2 minggu exam neuro yang memang da killer subjek...
apa yang ada dalam kepala aku is nothing...
dan modul epidemiology yang lepas aku fail dengan cemerlang (fail yang teruk)...
itu memang salah aku yang selalu je leka dengan khayalan dunia...
........
bohong kalau aku kata aku tak sedih walau sekelumit...
sedih dan kecewa itu tetap bertandang walau aku cuba menghalang....
benteng yang luas aku bina untuk jangan biarkan ia datang,
namun usaha tinggal kenangan...
akal yang waras memainkan peranan...
dan terkadang tewas di tengah jalan....

gambar2 poyo dengan faten yang diambil ketika berpoya-poya.....









tetiba terjadi waiter sementara



2 comments:

Outsiderz said...

kabo faten..
hot gamabr

homosapien said...

hahaha...faten kan poyo!